Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2007 22:26 - Единственото интервю на Брус Дикинсън в България, радио "АЛМА МАТЕР" 88 MHz FM София
Автор: darklord Категория: Музика   
Прочетен: 1260 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.07.2007 23:09


        Това е то да видиш IRON MAIDEN на живо! А Брус Дикинсън? Това лято десетки хиляди хора сбъднаха една своя мечта! А благодарение на Диана Костова на 04.06.07 аз бях най-щастливият фен на групата в България. Както знаете освен велик музикант, Брус е и професионален пилот!
    Така, че: бъдете живи и здрави всички пилоти на самолети по света! (Диди, поздрави спеиално и баща си!)
    Ето така, като на шега, Диди и Брус изпиха по една студена вода (и горещо кафе) в "Хилтън"! А пък Вие ще прочетете единственото интервю на Брус, което той даде специално на Диди и специално за радио "Алма Матер" - 88 MHz FM, София!
    До последния момент аз не вярвах, че този разговор ще се случи. Може би затова и въпросите, които "зададох" на Брус, чрез Диди се отнасят повече към други теми, а не толкова до IRON MAIDEN!
    Но не мислите ли, че Брус е достатъчно гениален човек, че да може да говори за всичките неща, от които разбира? А той разбира много!
    Приятно четене!

p.s. Диди, благодаря ти, че говори с Брус! А, и благодаря за автографите!

p.s.2 Брус, да направиш още 100 концерта в Бългиря!

    Какво знаеш за България?
Ами, не много… Знам, че преди да премине под влиянието на Съветския съюз, всъщност много преди това, България е била царство с древна история, тракийско царство, че има много допирни точки с Гърция и с цялата елинска култура. Горе-долу това е всичко, което знам. Знам, че има много планини. Знам, че имате прекрасното Черно море, което е близо до Каспийско море. Също така знам, че много англичани си купуват къщи в България. Това е, което знам.
    А какво знаеш за българската авиация?
Доколкото знам в по-голямата си част е повлияна от Съветския съюз, от техните машини. Опитът ми от работата с моя приятел Иван (б.р. Иван Радунчев -български летец ) в английската авиокомпания, в която работя, показва, че той е изключително добре обучен. И ако всички, които работят към авиацията, се справят по същия начин, това е доказателство, че имат прекрасно образование. Мисля, че това важи за повечето от тях.
    Да поговорим за концертите. Знам, че имаш един талисман на сцената, който се казва Еди?
 О, да. Моят домашен любимец - чудовище.
    Разкажи ми нещо повече за него. Как се разбирате с него на сцената?
О, да, той ще бъде тази вечер. Подготвили сме най-голямото шоу, което правим и в останалата част на света, включително с танкове и чудовища.
    Да, чух за това. А не ти ли е хрумвало да излезеш на сцената с Еди в самолет? Не тази вечер, но на някой от другите концерти?
Със самолет ли? Не поне засега. Ние просто си правим шоуто, нямаме планове да летим.
    А когато не си с „Мейдън“, не си на сцената, как минава денят ти? С какво се занимаваш?
Работя ми е да летя със самолети. Аз съм авиопилот. Да,но какъв е денят на Дикинсън?
Не зная. Изпращат ми график по интернет всеки месец, така че те ми казват какво да правя. Понякога се налага да ставам в 3 часа сутринта, за да отида на работа и да закарам пътници обратно до Гърция. Друг път отивам на работа в 10 часа вечерта, летя до Африка и обратно. Прибирам се в 7 часа сутринта, след като съм бил буден цяла нощ. Така че, различно е. Не е ли трудно да правиш музика и да летиш? Двете неща са напълно различни. Ами когато се занимавам с музика, си вземам почивни дни от авиокомпанията.

    Значи там нямаш проблеми. Значи обичаш да летиш?
О, да. Обичам да летя със самолет. Харесват ми полетите, които правим. Не е скучно, както при момчетата, които летят по редовните полети. Ние летим до наистина много интересни места.
    Пишеш книги, имаш телевизионно и радио предаване. Не е ли трудно да се занимаваш с толкова много неща?
Е, да, не ги правя всичките наведнъж. (Смее се.) Преди 10–12 години наистина пишех, написах две книги. Дори по-отдавна, преди 15 години написах тези книги. Оттогава не съм писал повече книги. Просто нямам достатъчно свободно време. Когато написах книгите, имах повече време, но работя като пилот и нямам много време да се занимавам с такива неща. През последните 12 години работя с един приятел по сценария на един филм, който може и да стане тази година, но това са си все пак 12 години работа. Ето това е нещо наистина много интересно. Да. Разполагаме с парите и актьорите за това, имаме режисьор. Имаме всичко и се надявам да направим филма тази година. Ще чуете за него, когато е напълно готов. Колкото до радиошоуто, то се излъчва веднъж седмично по Би Би Си на предварителен запис и с това се изчерпва моята работа там.
    Ами телевизионното предаване по „Дискавъри“?
Да, това беше великолепно, страхотно удоволствие беше за мен. Но бяха само 5 епизода и от тогава само отвреме навреме имам телевизионни предавания. Проблемът е в липсата на време. Телевизията отнема много време. Едно радиопредаване от 3 часа може да се направи за 3 часа, но половинчасово телевизионно предаване отнема цяла седмица и затова е трудно. Имам предвид, когато правех шоуто по „Дискавъри“, отново исках две седмици почивка от авиокомпанията, после поисках няколко пъти по три дни почивка и така всичките ми свободни дни преминаха в снимане на предването. И затова си казах, наистина ми доставя огромно удоволствие, но работата е много. Ако се появи някой, който има страхотна програма, по която да се запаля, вероятно бих се опитал да отделя време. Но за мен не е важно да бъда някаква телевизионна звезда. Важното е каква е програмата, дали ми е интересна, затова не държа непременно да имам кариера в телевизията, защото в крайна сметка се оказва, че вършиш разни глупави неща. Започваш да се появяваш в телевизонни игри, да правиш неща, които са полезни за кариерата ти, може би така ставаш по-известен, но мен лично това не ме интересува. Интересува ме да правя само неща, които са ми страст.
    Какви са твоите страсти освен летенето?
Аз обичам авиацията. Интересувам се и от история. Мисля, че няма достатъчно програми, които създават интерес към историята и които да са свързани с живота на хората в момента. Има много исторически програми, където непрекъснато се говори за война, за расови проблеми, документални програми. Аз се интересувам от история, за мен това може би е интересно. Но на повечето деца това им се струва трудно. Така че няма достатъчно програми, които пораждат интерес към историята. Програми, където се обяснява защо вършим определени неща в днешно време, какво се случва. Дори за времето преди 20 години… хората сега нямат никаква представа какво се е случвало в Европа преди 20–30 години. И ако някога се случи отново, това ще бъде огромен шок. Ако хората разбират защо нещо се е случило преди, тогава може би ще знаят какво да направят. Така че… историята е едно от нещата, които силно ме интересуват.
    Ще ни разкажеш ли нещо повече за „Айрън Мейдън“?
Ами, завършваме новия си албум, който ще излезе през следващата година заедно с DVD с музика някъде от средата на нашата кариера. Ще правим турне, където ще свирим песни главно от албума Power Slave, нашият класически албум от 80-те години. Ще пресъздадем сцената, ефектите и декорите от онова време. Мисля, че наистина ще бъде голямо събитие. На хората ще им е интересно да видят какво е било, какво е било на концерта Life after Death.
    Коя е любимата ти песен на „Айрън Мейдън“?
О, не зная. Има толкова много песни. Не, наистина не мога да кажа коя песен ми е любима. Променят се. Харесваш всички... Различни са според това, в какво настроение съм в момента.


Тагове:   България,   MHz,   интервю,   Матер,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: darklord
Категория: Хоби
Прочетен: 126071
Постинги: 34
Коментари: 143
Гласове: 845
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930